Stikker innom en tur på bloggen så jeg ikke går ned på 0

Dagene går for det er jo jobb, dagene blir litt like. Klokka ringer og alt går etter klokka….Må være strukturert, hvis ikke går det ikke. Da hadde jeg ikke kommet på jobb før 10:00. For det er deilig å lage seg kaffe og kose seg med den på senga 🙂 

Men det jeg egentlig skulle skrive om, mye tips i ryddebøker og lister, men men tiltak alikevel…Men 1 tips synes jeg var verdt å ta med seg. 

Rydd veska hver kveld! Det er jammen meg ikke dumt for der havner det mye oppi i løpet av en dag. Aviser, kvitteringer, lebestift eller 2, ja, alt mulig egentlig 🙂

Så nå tar jeg kvelden og rydder veska…..ps…veska er forresten kjøpt i Las Vegas 🙂 

14 kommentarer
    1. Ja veska har jeg lagt bort…hihih…men rumpetaska på tur får også mye rart i seg etterhvert…hihih.. ha en god kveld og natt!

    2. Fordel å finne noe oppi der….takk, min sønn kjøpte den til meg i vinter da han var i Las Vegas. Snill med mamman sin….??annebe:

    3. Ja greit å rydde litt – da har man oversikten 🙂
      Jeg bruker sjelden veske 🙂 Har en liten veske/konvoluttveske som får plass til mobil, bankkort og en lebestift eller to og viktige små papirer……….. Og den fyller jeg ikke med noe annet enn det mest nødvenige 🙂 Så den bærer jeg rundt på i hånden 🙂
      Jeg bruker veske til jobben…………..for da har jeg med matpakke…………. 🙂
      Jeg er visst ikke noen veskedame forstår jeg 😀

    4. Må lissom ha den veska på jobben, med ting og tang. Kjedelig å drasse på den, men ryggsekk er ikke meg. Da tar jeg heller en plastpose, hehe,,,,,men liker en sånn svær pung egentlig når jeg er på shopping eller i byen, ha en suveren kveld :))Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg