To Good To Go

I dag har jeg prøvd dette for første gang. Man hjelper til så ikke det blir kastet mat, pluss er jo at man får myyye for pengene. App må være lastet ned og legger inn kredittkort. Bestiller og betaler. Jeg prøvde et bakeri her i byen. Det måtte man hente posen sin mellom 1730 og 1800 i dag. Du har med deg telefonen din og viser appen som der og da blir huket ut…Flott system dette skal jeg gjøre mer føler jeg. 

Alt dette fikk jeg for kr. 35 

1 grovbrød

2 skillingsboller

2 halve rundstykker med pålegg. 

12 kommentarer
    1. en smart måte å få unna maten uten å kaste den ja 🙂 husker i etableringsfasen vår og barna var små,da kunne vi komme på bakeriet og høre om dei hadde brød til overs,vi fikk en halve søppelsekk for 50 kr 🙂 og det varlike spennende hver gang for hva som var i sekken,ikke noe i sekken var mer en 3 dager gammelt og for oss går det helt fint

    2. Kjekt opplegg, men ikke mange steder som har det enda her i byen. Må føle med på appen og se hva dem legger ut. Nå var det bakerier. Alt var ferskt, så ikke noe å si på det. Regna litt på det. Så kosta det nok ca. 150 men man aner jo ikke hva det er da….men er jo bare til å putte i fryser. fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg