Første grillmaten i sommer …..

I dag var det strålende vær, det ble innkjøp av ny kulegrill. For vi måtte få oss et grillmåltid før høsten henter oss inn. Det ble en billig kulegrill fra Biltema til 229. Vi får heller investere i en ny til året, for jeg måtte bare ha en grill i dag. For grillmat skulle vi ha 🙂 Det smakte veldig godt. Grillribbe og noen pølser og også et stykke ytrefilet til yngste sønn min. Jeg er ikke så glad i det. For alt kjøttet jeg skal spise må være vedig godt stekt. Poteter i ovnen og grønn slat så ble det jaggu et av de beste måltidene i sommer…..

Det øsregnet tidligere på kvelden, men det ble flott vær utover kvelden..så var superheldig med at vi ventet litt. …

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ja dette så ut som akkurat det vi også griller når vi skal kose oss..hihih..har ikke blitt så mange grillmiddager..men hadde noe i helgen som var..Blir mange fine høstkvelder man kan grille..kos dere med grillen!

    2. Ja, beste som er å grille synes jeg da. Ja, tusen takk, vi satser på mange fine grillkvelder utover 🙂 nå har vi jo teken på det :)dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Gratulerer med fin grill :)) ser deilig ut det der.. Vi grilla noen ganger tidligere i sommer… og kan hende blir det et par ganger til også :)) God natt <3

    4. Hei!
      Ja jeg har IKKE fått grillet i sommer………….men stresser ikke med det 😀 hehehe får grille til neste sommer tenker jeg hihihi 🙂
      Koselig med slik kule/kull-grill. Jeg liker også best kullgrill. Gir den gode grillfølelsen og smaken synes jeg 🙂
      Du får nok brukt den grillen flere ganger utover i august og september tenker jeg 😀
      Det ser iallefall godt ut!!

    5. Koselig og tusen takk. Ja, jeg liker den primitve følelsen og stå der ute på plenen å steke. Faktisk litt lykkefølelse. Du får ro i sjela der du står i grillosen og det er stille og rolig. For det er det på et felt på sommeren. Det har regnet men vindstille og spiser man inne, for det er litt kjølige kvelder. Får grille flere ganger for det smakte godt. Etdiktomdagen:

    6. en billig kulegrill duger like godt som en dyr :))og maten er det ikke noe å si på,jeg liker også grillribber,og hvet du,en kan faktisk grille hele året om det er opplett ute,maten kan en spise inne om den blir grillet ute

    7. Det var god ide, det skal jeg tenke på. Nå skal jeg ha grillen fremme og grille året rundt. For det ble god varme, og supert å steke biff / for det får jeg ikke dreis på i stekepanna :)fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg