Skulle kjøpe grill kom hjem med kaktus :-)

Det har blitt dårlig med grillmat her hos oss i sommer, den andre grillen tok kvelden i fjør høst da jeg skulle sette den inn for vinteren. Så har bare en liten turgrill, til pølser….

Ønsker meg en ny billig kullegrill, men den jeg så på kostet 799 på Europris. Får sjekke Biltema i morgen. Det er ikke synd på oss asså, vi har spist og kosa oss veldig i sommer. Hvert på restaurant flere ganger, men det er godt med enkel grillmat….

Så fant jeg en kaktus i stedet, det er et lys egentlig. Synes den var søt… Tenkte at hvis man dekker et bord og pynter med et par slike som man tenner på….kan jo bli fint det! 

Ønsker dere en fin kveld der ute….:-) en litt ruskete sommerkveld kan være fint det også. Får litt ro i sjela da ❤️

10 kommentarer
    1. en liten gassgrill anbefaler jeg virkelig,etter att vi investerte i det har det bare vært kos å grille,ikke mere svidd mat ,det er bare så mye enklere å ha med å gjøre en kull

    2. Ja den kaktusen minnet meg om ungdomstiden..tror jeg hadde sånn kaktus da…hihih..Lykke til med grill kjøp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg