I går / ut på tur i Oslo

Det ble en tur til Oslo i går, tok bussen inn. Det går så fint, for den går rett nede i gata her. Jeg møtte eldste sønn min og vi spiste både lunsj og middag. Været var greit, ikke regn, men litt kjølig. Timene går fort, når man går innom kjøpesenter og Aker brygge og skal spise litt…..timene flyr. Vipps var den dagen gått. Her er litt bilder fra middagen på Cafe Sara, superkoselig sted. Greit når sønn min bor i Oslo for da kommer man litt vekk fra turiststripa 🙂 jeg begynner å bli kjent jeg også. Det er gøy. 

Er du kjent i Oslo? 

 

 

18 kommentarer
    1. Så koselig! nei..jeg er ikke kjent i Oslo..vært veldig lite der…Ser jo veldig koselig ut der dere var…Ha en god kveld!

    2. Så kjempekoselig ut =) Kan ikke påstå jeg er kjent i Oslo, nei..har liksom bare vært å surra i områdene rundt Oslo S, Slottet og Youngstorget..vært på Aker brygge én gang..for maaaange år siden, hehe =)

    3. Tusen takk, var et koselig sted. Fin atmosfære. Må ha litt guide slik som meg, da blir man kjent 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    4. Koselige bilder, og fin sønn du har…og det er jammen du også :)) Ikke vært på det stedet, er litt kjent i Oslo..men ikke veldig… deilig å kose seg med mat ute av og til :))

    5. Tusen takk, hyggelig. Eldste sønn min er jovial og sosial type. Lett å henge med da. Det stedet var nytt for meg å, men koselig plass og fin bakgård. Virka veldig populært og ikke stivt i det hele tatt. Alle mulige folk der, Maten var fint priset. annebe:

    6. høres ut som en koselig dag 🙂 men kjent i Oslo er jeg nok ikke,er mange år mellom hver gang jeg er i den byen,ja det er faktisk over 20 år siden sist

    7. Tusen takk, var koselig dette. Du får ta med deg gubben til Oslo en weekend, mye å finne på der. Konserter eller teater kan jo være hyggelig. Får stå på ønskelista, kanskje det kan bli en gave fra barn og svigerbarn ??fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg