2 puffer og en stol = daybed :-)

Dere vet jo nå at jeg er glad i å holde på rundt veggene her hjemme. Har hus og hage og er arbeider og ikke formann. Så da må  jeg jo jobbe på….

Men jeg liker å slenge meg ned også innimellom..gjerne på et pledd i hagen. Synes mange ganger det er bedre å ligge å slappe av enn å sitte. Da må man ta i bruk det man har for å nyte max 🙂 

Så var litt kretiv og lagde meg en sofa til å slækken ute etter jobben med å olje innganspartiet. Etterhvert nå skal jeg vaske ferdig huset utvendig. Men litt HVILE må til …

Nå er det te og mørke skyer lurer rundt i horisonten.. ! 

God kveld i heimen ❤️

6 kommentarer
    1. Ja hvile er viktig i mellom slagene…Kjøp deg en sånn sammenlegg bar ligge stol som kan vippes bakover…helt herlig!!! koster rundt 200 kr..Men som du sier…man tar det man har..og får en fin ligge stol av det også… ha en god ny dag!

    2. Tusen takk, det skal jeg se etter. Deilig å ligge rett ut og kjenne solen i ansiktet en liten stund. Kos deg i regnet, ut på tur må vi….dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg