Turist hos meg sjæl…

I dag!

Været er litt surt og kaldt, så tuslet litt rundt i byen her. Ikke badevær! Søndag kan være litt kjedelig synes jeg, liker at ting skjer…eller at det er sol og badevær. Men altså kald søndag…

Må jo ha en plan for dagen, prøvde først å finne et gravsted til en kamerat av meg. Tror jeg gikk rundt på en diger kirkegård i 2 timer uten å finne gravstedet. Han ble bisatt her på øya, men urna er på en annen kirkegård. Får gjøre et nytt forsøk en annen dag. Så gikk videre nedover Glomma og her var det Nordisk Seilas i dag, så tok jeg en kaffe på Kaffebrenneriet…..

Så får slappe av og lese litt inne, for det er KALDT ute i dag…Mamma besøkte jeg i går, så tar en fridag fra henne i dag 🙂 

Kos dere 🙂 det er søndag….

Men jeg synes søndager er litt kjedelige, er du glad i søndager?

8 kommentarer
    1. Liker også best søndager i finvær :)) Kos med en kaffe da..og det så jo sommerlig og fint ut på bildet :)) Kos deg med kvelden .. se på tv kanskje… :))

    2. Ja, var litt fint da og så ble det helt overskyet og mere vind..Ja, jeg får slappe av litt og gå en tur. Søndag er best med sol ..Tiusen takk. annebe:

    3. Jeg syns alle helger er litt kjedelige..da er det så mye folk ute på tur..da får jeg ikke skogen for meg selv! hihihi..men samtidig så er jo Bjørn hjemme..men ja..søndager er kjedelige! kos deg med kvelden !

    4. Ja, mye folk ute på tut, jeg også liker stille og rolig i skog og sjø, og myyye folk i byen. Men ikke mye folk der jeg skal gå tur, der liker jeg mine egne tanker, ha en fin søndag….dvergpinschere i mitt hjerte:

    5. ..tja..vet egentlig ikke hva jeg skal si om søndager..for meg som er uføretrygdet, er den skremmende lik alle de andre dagene..og alle dager er jo egentlig best i sol og godt vær, da.. hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg