Mobilfri dag :-)

Dette er bilder fra torsdag, det har blitt mye bad i det siste. Jeg liker å dra til stranda, i dag ble det også en tur, men ingen bilder. Så dette er bilder fra torsdagen. Da var jeg ved campingplassen,  like ved her jeg bor 🙂 Da var tempen 18 grader. I dag var jeg et annet sted å badet, men ingen bilder….Deilig med FRI

Vannet var varmt og deilig, tenker det er sånn 19,5 grad i sjøen nå.

Var og tittet på festivalen nå. Mye støy og musikk. Kjenner det blir for mye styr og kjas og mas….masse mennesker. Deilig å komme hjem igjen. Sitter ute og venter på rådyret i hagen nå. Det kommer om kvelden og spiser jordbær og stemorsblomster…

Ønsker dere en fin kveld 🙂 

10 kommentarer
    1. Flotte bilder! og sikkert deilig uten telefon..min brukes lite…så jeg hadde nok ikk merket det engang!

    2. Tusen takk, viktig å leve i nuet og være tilstede i sitt eget liv. Telefon bør legges vekk ofte ja….dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Du er som oss å liker bading… bada i dag også vi :)) Kos i hagen er bedre enn bråk og støy..helt klart…. Kan ikke ta bilder hver gang man leer på seg…(bare nesten)…hehe…

    4. Ja, bad må til. Var og bada i dag jeg å, blåste mye. Men ble en dukkert. Det var varmt i solen 🙂 ja, deilig å være hjemme og slappe av. Blir mye fyll og støy på sånne steder. Bilder er fint, men deilig med fri som fuglen også….annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg