Bakte ostekake, men men….

I går til festen, bakte jeg ostekake. Ble veldig god asså, men ble ikke helt vellykket synes jeg. Gele forsvant litt ned i kremen, jeg var nok for rask. Den skulle stått natta over i kjøleskapet før jeg tok og helte over gele….så jeg pisket litt mer krem og tok på jordbær, ble ny variant….

Så jeg måtte ha noe på lur i fryser  også tenkte jeg,  Jeg fikk se  disse makronene i frysedisken på Rema, mmmm, løp og kjøp sier jeg bare. 12 stk i pakken og tinte på 30 minutter. Kostet litt over kr 50.- …synes ikke det var dyrt….

#ostekake 

#makroner 

8 kommentarer
    1. Noen ganger skal man skynde seg litt for mye…men den ser da fin ut :)) Og med makroner i tillegg var det nok av søtt og godt til kaffen tenker jeg :))

    2. Tusen takk, meget god kake dette. Men gelelokk ble ikke perfekt da, så kamuflerte med krem, mem neste gang stå i kjøleskap natten over. fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg