Da ble det 0 hytte på meg…

Hei og der kom kvelden igjen, jeg går igjennom blogg og nettsider. Det er grått og blåser litt. Akkurat spist middag. Løvstek og gratinerte poteter, og mykstekt løk. Det ble sånn pose med poteter da, for jeg har vært på jobb….så da er man jo sulten og litt utålmodig. 

Den lille grønne hytta var solgt i dag,  det var dumt. For der hadde jeg trivdes, det vet jeg. Men var gøy å gå på visning da, tror jeg skal gjøre det som hobby,,,,hehe. Du lærer litt, ser nye mennesker og blir litt kjent utenfor der du bor. Alltid noe å lære er mitt MOTTO….

Men nå ble jeg trøtt, tror jeg stuper ned i sofaen noen sekunder 🙂

Gøy å hilse på dere….! I dag å.

8 kommentarer
    1. fruensvilje: jeg koser meg veldig i heimen, men det er lissom et prosjekt og drøm. Haster ikke, men følger med på markedet. Er litt gøy og lærer litt av det.

    2. Ja det er nok lurt å “sondere terrenget” nøye…Det er mange flott hytter rundt om..lykke til i leting..Ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, ja, ikke dårlig tid jeg…men det er et mål som jeg har skrevet før. Litt gøy da. Men er ikke noe jeg bekymrer meg over hehe. Nok å gjøre med huset jeg, men et lite krypinn å dra til en gang i blant….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg