Er du glad i farger…..LYKKE…………………….

Jeg elsker farger, det gjør meg lykkelig. Dette settet ble med meg i bilen hjem i går….

Deilig å sitte å drikke morgenkaffen her og fundere over livet….

Hva gjør deg lykkelig?

Jeg føler litt lykke over hva jeg mestrer og får til, det å vaske huset og male utvendig…gir meg litt sånn lykkerus. Du mestrer noe! Og du ser resultat! Tar litt tid, men det synes jeg ikke gjør noe. Jeg blir ikke stresset over ting som går over tid…

Jeg føler også lykke over kaffekopp i solen, en blomst jeg ikke har sett før. Fugler og dyr. Jobben gjør meg ikke lykkelig, det blir mer tralt synes jeg…

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det var kjempefint, liker farger men har mest blått/grått på verandaen.. men pynter med et par turkise puter med fargerike blomster på..
      Jeg liker også små enkle ting som kaffe og blomster… eller en varm sommerdag ved sjøen.. <3<3

    2. Ja, der er vi like,sommerdag ved sjøen er magi 🙂 skulle ikke ha cafesett til veranda jeg, men kunne ikke motstå fargen,,,,hehe. annebe:

    3. Kjempe fint…flott med farger men jeg nok litt kjedelig der…blir ofte duse farger…men disse så jo flotte ut..enkle og greie også..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, ja var flott farge. Og møblene virket veldig solid…stolene kan man jo nesten bruke inne som reservestol på vinteren…l

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg