Strikkepinnene kom frem i går…..

God morgen, en litt ny grå dag…….

I går begynte jeg å strikke litt igjen, det er som regel vintersyssel. For på sommeren har jeg så mye annet å drive på med. Men det var vått og veldig vått ute. Så vanskelig å klippe gresset…..

Så da rotet jeg i garnlageret mitt og fant 2 nøster med litt sommerfarger. Litt sånn tykt bomullsgarn. 

Strikket ferdig 1 gryteklut, og godt i gang med nr. 2.

Ble det ikke litt sommer 🙂 men det ble ganske ok med vær så da fikk jeg også strikket litt ute i hagen, det er jo bare deilig å være ute…..sitte i solen og strikke litt, selv om det var mye vind. 

God søndag..

#strikk

#gryteklut

#håndarbeid

 

 

4 kommentarer
    1. Ja folk fyrer i ovner og man skulle tro det var høst…bladene fyker av trærne her…for det blåser så…ikke rart man tar feil..hihi. fine grytekluter! og DET trenger man jo året rundt! hihih. ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hei igjen, tusen takk. Ja, fortsetter det slik så får jeg vel laget mange. De ble fine og litt tykke. Kjekt å ha på kjøkkenet. Kaldt og surt og mye vind….men men vi får hygge oss med andre ting. Fyre i ovnen er lissom høst og vinter, hmmm hvor ender det mon tro….ha en kjekk dag foran peisen 🙂

    3. Herlig rhododendron )) og en flott og god gryteklut,Du er som meg,strikker som regel om vinteren,men har tatt det litt fram no jeg også )) kos deg med søndagen og strikkepinnane

    4. Tusen takk, ja ble tykk og fin denne. Busken begynner å bli stor og flott, høyere enn meg den nå 🙂 litt må vi ha å pusle med i dette elendige været. Kos deg med strikketøy du også og ha en fin dag….fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg