Jeg lagde meg litt sommer….

Det ble litt sommer her i dag. Markblomster fra grøftekanten og litt sommermat. …

Lagde  kabaret med reker, egg og fiskepudding og grønnsaksblanding sånn frossen. En pakke Toro lys buljonggele Aspik. Den blander man egentlig med vann. Men greia mi er jeg koker opp hvitvin og blander aspik i. Det blir bare så mye bedre….

Hjemmelaget remuladesaus, med majones, rømme, sylteagurk, salt og pepper og 1 teskje kraft fra agurkene… Jeg er veldig i capers så jeg tok en teskje med det også….

Og så ble det litt sommer 🙂 

#sommer

 

8 kommentarer
    1. Ja det så sommerlig og godt ut..selv om det var mye der jeg ikke liker..hihih..men jeg higer etter reker om dagen jeg også!! Ha en god kveld og nyt helgen!

    2. Hehe,, jeg liker nesten alt jeg….men ikke så mye kjøtt. Det er jeg ikke glad i, men reker elsker jeg 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg