Nostalgi…..Den følelsen

I dag…

Full fres i dag, jobb og så på styremøte….

Men det er ikke det som er poenget her, ikke at jeg har vært busy….Neida….

Etter styremøtet gikk jeg i byen, da dukket denne sykkelen opp. Gjett om det er minner og nostalgi da…

Mamma og pappa kjøpte minisykkel til meg, da jeg var lita. Lilla med sommerfugler ❤️ Og det var en slik minisykkel…Superfine og praktiske. Kan aldri huske jeg har vært så stolt noen gang. Som …Da jeg fikk min lilla minisykkel med sommerfugler ❤️

Kanskje derfor jeg elsker lilla og sommerfugler….. stor mulighet 🙂

Husker DU disse syklene…..?

 

6 kommentarer
    1. OJ ..lenge siden jeg så en slik sykkel..jeg hadde ikke en slik, men en” vanlig” blå.. Svitun tror jeg det var …)) Kan tenke meg du var stolt av den sykkelen ja :))
      Du får slappe av etter en bussy dag nå da..<3

    2. Ja jeg husker disse..men fikk bare en rød uten sommerfugler eller andre insekter…Herlig med minner…:-)

    3. Ja, sånne ting som den sykkelen, får minnene til å sprette frem 🙂
      Jeg likte godt å sykle da jeg var liten. Og kan huske da jeg lærte det.
      Kjekt med sånne minne innlegg 🙂 Sykkelen på bildene her ligner på en min mamma hadde. Hennes var oransje 🙂 Jeg husker det var stas å få lov til å låne den 😀

    4. Ja, gode minner. Når jeg tenker etter må de syklene være sånn 45 år gamle. Og da er det nostalgi, ble helt satt ut når jeg så denne i går…. bra den var låst,,,,,hehe…..takk for at du synes det var hyggelig med litt mimre mimre. 🙂 Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg