heklebrikker og gaver og sånn der…….

Innimellom alt det andre jeg gjør så hekler jeg litt, finner oppskrifter litt her og der. Blomstene er fra boka “Heklelyst” – der var det så mange fine oppskrifter. Det er så moderne med merker og blomster og pynt nå. Fine å sy på olabukser, t-shirt eller hva du måtte ønske!

De litt større brikkene er glassbrikker. Fine å ha under kaffekopper og vinglass etc…. Jeg nøster de sammen 6 og 6 og setter på en fint silkebånd og gir i gave, hvis jeg plutselig er bedt bort så har jeg alltid noe å ha med meg. Har en hel eske full i boden med hjemmelagde gaver. Brikker, og kjøkkenkluter og blomster…..

Oppskrifter på glassbrikker har jeg funnet på nettet.

I esken har jeg også en pakke med kort/bursdagskort. Kjekt å ha litt på lur………….

Ønsker dere en fin hekledag!

 

#hekle

#håndarbeid

#gaver

#glassbrikker

 

4 kommentarer
    1. Så flotte! ja det er noe jeg aldri har gjort..heklet…ser jo så enkelt ut..men akk..har ikke tålmodighet til sånn små finger ting.. hihih.

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ordentlig koselig å hekle ja, masse fint man kan lege. Jeg holder også på med et lappeteppe, det tar litt tid ja…
      Tusen takk, jeg liker å gjøre litt forskjellig. Strikke og hekle og hage og gå turer og kokke…. hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg