Fin dag i Oslo i dag :-)

I dag tok jeg bussen til Oslo og møtte eldste sønn min. Vakker og varm dag. Masse folk og liv, her er noen bilder fra dagen. Kommer litt flere senere, nå er det te og hvile trette bein. Blir mye gåing 🙂 ønsker dere alle en fin kveld…..

 

Måltidet er fra Engebret Cafe, Oslos eldste restaurant,  det var utsøkt laks med sandefjord smør og agurksalat. Jeg tok et glass tørr hvitvin og sønnen min et glass med øl. Vi koste oss ille mye ( som dem sier her i Fredrikstad) …det betyr veldig…..

 

Spisestedet har adresse Bankplassen 1, ikke så langt unna festningen…

 

10 kommentarer
    1. Så koselig! men så varmt! og slitsomt..hihih..Men deilig å se litt liv innimellom også! Ser god ut den laksen ja..Ha en god natt!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ååååååå, den var god. Slitsom liv å gå i Oslo og hygge seg….hehe. Godt å se litt folk og det er det mange av hvis man går den kjente gata. Bedre å gå litt på utsiden.

    3. Sandra Marie: hehe, dårlige vær her. 30 grader i Oslo, fotalte sønn min. Litt overskyet her og litt vind. Men Fredrikstad er ille bra!

    4. Sandra Marie: Ja, iskaldt her i dag i forhold til Oslo. Men fint på Hvaler. Du får satse på en ny tur. For det er fint her i Fredrikstad på sommeren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg