Hva er dette for noe grønt gress da…..

Hei og god kveld i hytter og hus. Kvelden kom med litt sommervarme, utrolig deilig 🙂 

Det er helg og mange er dyktige på kjøkkenet sitt og lager de deiligste retter, jeg var ute på Egon i går og spiste biffsnadder. Den er GOD. Var sammen med 2 gode venninner, og vi skravlet og lo og tida gikk……

Før jeg dro på Egon tittet jeg litt rundt i hagen…. og jammen gror hvitløken. Deilig grønne skudd til å bruke i supper og gryter. Mild fin smak. Klipp opp det man trenger. Gjør det samme du også da vel. 

Ta en titt i kjøleskapet ditt, se om du finner noen gamle hvitløksfedd som du ikke har lyst til bruke….så bare blitt liggende.

Sett dem i en krukke med jord og etter noen dager så spirer det og gror i kassa di…..

Veldig veldig kjekt…:-) 

#kjøkkenhage

#hvitløk

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja det er sikkert lurt..jeg bruker ikke hvitløk..er faktisk ikke noe glad i smaken..ihvertfall ikke om det blir for mye..så kanskje denne hadde vært noe for meg…vist den er mildere i smak.. Flott tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg