Det er mye glede utenpå et kjøleskap…..

God formiddag i dette triste været….. Hvordan finner vi gleder på en slik dag. Jeg begynner med å titte på døra på kjøleskapet. Jeg samler….har lkke samlet hele livet, men de senere år. Skulle tenkte på det tidligere. Når man er ute og reiser så har man lissom trang til å kjøpe noe. Før kjøpte jeg altmulig tral som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke når jeg kom hjem. Fine sjal som er fine i sol og varme. Hjemme ble det litt jalla..

Keramikk var fint i Spania, men fant ikke plass til veggfliser og klokker her hjemme. Ble lagt i en skuff. 

Etterhvert kom jeg på hvorfor kjøpe så mye! Bedre å bruke pengene på mat og hygge på reisen. Hva kjøpte jeg egentlig. Jo, kjøleskapsmagneter.

Nå de senere år er Platanias på Kreta mitt favorittsted. Koser meg veldig der. Maten er utrolig god, menneskene er flotte og gjestfrie og været er behagelig. Kan man ønske noe mer?

På slike søndager med regn og gråvær er det jammen meg hyggelig å tenke på gode ferier og minner. 

Derfor hygger jeg meg med å se utenpå KJØLESKAPET….

Ønsker alle en god dag. Nå skal jeg ta meg litt is, denne smakte sommer og sol. Jordbærsmaken var helt fantastisk. Kjøpte på Rema i går!

God sommer…

 

2 kommentarer
    1. Ja det er godt å bilder, eller mangneter..etter eller annet som sender en tilbake i minne…Kos deg med is og mimrestund.. ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg