God morgen der ute / kaffe må til …….

Det er lørdag og fri, kaffen roper på meg. Jeg er så utrolig glad i kaffe på morgenen. Det må til for å få kroppen i gang 🙂 

Utover dagen dabber kaffesuget av, men 2 kopper kaffe på morran er et MUST.  Du får energi og trøtt tryne fosvinner som dugg for solen. Heier du på kaffe? 

Det beste er kaffe på trappa da, men nå litt kjølig! Overalt må jeg ha kaffe, første man leter etter når man kommer til syden er om det er vannkoker på rommet! Da er lissom FERIEN reddet. 

Ta deg en kopp du også! Kaffe er sundt har jeg lest, men ikke for mye da. Kaffe er også full av antioksidanter, og det er bra for kroppen. Det kan det aldri bli for mye av. 

Nyt kaffen, og ha en super dag der ute. Vii snakkes sånn plutselig! 

#kaffeerbra

#elskerkaffe

4 kommentarer
    1. Ja kaffe må man ha! Men etter at jeg sluttet å jobbe, så blir det mindre kaffe..et stort krus på morgenen..og vet du..jeg liker best pulverkaffe..og det er vist sunnere også..så da er jo det bra!! OG på ferier til utlandet, tar jeg alltid med meg pulverkaffen min…hihih. Kos deg med kaffe og morgentstund..ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg