Sammensurr…. / butikker

Sitter her under pleddet! 

Titter over all reklamen 🙂 fra postkassa! 

På apoteket, selges det løsnegler og sminke? Fatter ikke hvorfor! Kan det ikke selges medisiner der da, det er derfor vi går dit! Løsnegler får vi andre steder…

På Plantasjen, selges det dyremat. Fatter ikke hvorfor! Vi drar på Plantasjen for å kjøpe planter og jord….Dyrefor kjøper vi i dyrebutikken. 

I lampebutikken, selges det pledd og puter og krukker. Når man er på jakt etter en lampe som finnes i katalogen som kom i posten, må lampen  bestilles. ……fatter ikke hvorfor….

På byggvarersenteret, selges det jord. Det er ikke derfor jeg drar dit. Jeg drar for å handle planker og ikke planter. Planter og jord kjøper jeg på Plantasjen eller Hageland. 

Osv. Osv. 

Bare surr spør du meg…! Er det mulig, går helt trill rundt for meg snart….

Er dere enig? 

#blandadrops 

#surekjerringer

2 kommentarer
    1. Ja, jeg er litt enig..om om man vil ha mer på samme plass..ja da går man på et kjøpesenter…Så du har helt rett…Bare får å selge mer..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, og fagkunnskapen blir borte. Alle butikker må ikke bli blanding av alt. Bare for å fylle opp hylleplass. Trenger man mye går man som du sier på et kjøpesenter og trenger man sammensurr så kan man gå på Europris.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg