Gult er kult, men åpen bil er best i varmen… / plutselig vinter igjen….

I dag! 

Jeg er litt streng nå det gjelder strøm, det skal man ikke sløse med!  1. mai slår jeg av alt som heter strøm og varme! Og 1. oktober kommer varmen på igjen, for da er det høst og delig med et lunt hus. I dag, 4 grader og sur vind. Ikke deilig ute! Og ikke deilig inne! Sånn er det når man er streng med seg selv.. . 

Da blir det lang tur for å få igang blodsirkulasjon og litt hopp og sprett her hjemme på stuegulvet. Litt ekstra trim er aldri feil det! Men hadde vært deilig med sol og sol og atter sol. Tror kanskje GULT er min farge! 

Så hvis dere ikke har sett meg her inne på noen dager, så har jeg frøsi ihjel 🙂 under teppet. 

Nyt ettermiddagen og regnet og sludd og sånne ting, så snakkes vi plutselig. 

Vi hørs….! 

#sol

 

2 kommentarer
    1. Ja du må nok frem med en liten ovn..for det er fortsatt dager som kan bli kalde..brrrr….jeg har varmepumpa på enda..men den skal jo gå av når den er over gradene jeg har stilt til…og en ekstra i stua..her orker jeg ikke fryse…hihih Du får pakke deg inn og kose deg under teppet i kveld! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg