Sur kunde på Rema i dag….!

Måtte jo en liten tur på butikken i dag også, masse glade hyggelige mennesker i solen. Solen gir folk energi og glede. Plutselig steg han frem han sure! Liten pose med 2 wienerbrød og trengte seg frem i kassa. Skulle til å betale, men så mumlet han frem at han skulle ha noe grillkull. Mannen i kassa visste ikke akkurat prisen for det var mange typer stablet opp mot veggen. Det er jo DU som skal vite prisen og ikke jeg sa han igjen, og var ufin mot han hyggelige mannen i kassa. Han prøvde å hjelpe til så godt han kunne og gikk til om med rundt og tittet på priser og de forskjellige sekkene med grillkull. Køen ble lengre og lengre. …

Så så jeg det, den sure mannen hadde høreapparat. Kanskje det er derfor han er sur, fordi selvfølelsen hans er i bånn og måtte ta det ut på noen….! Ikke bra, neste gang du tar på deg høreapparatet så ta også på deg SMILET…..

Jeg skriver dette for jeg har også høreapparat, men lar ikke min vrede gå utover hyggelige menn i hvertfall 🙂 …..

 

I morgen er det slutt for sommeren for denne gang….kom snart igjen VENNEN min…..!

 

#nedsatthørsel

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg