Målet mitt er å kunne sykle igjen :-) / bekkenbrudd er ikke greit!

For 1 1/2  år siden tryna jeg med sykkel på vei til jobb. Det var glatt, første glatte dagen den høsten. Deisa i asfalten og brakk bekkenet på 3 steder. Det var sykt sykt vondt. Ambulanse og 4 dager på sykehus og opptrening på fysioterapi i 4 mnd. 

Smertene var som en fødsel hver dag i 3 til 4 uker, da begynte bekkenet å gro litt og smerter avtok. Men fortsatt mange uker til på krykker. Jeg vil ikke unne min verste fiende det samme. Det var et smertehelvete i 24 timer i døgnet. Det å komme seg på do, opp i en seng, skifte truse og ta en dusj. Var smerter og enorme utfordringer!

Hvorfor skriver jeg dette nå!!!

Jo, for jeg har så lyst til å sykle igjen,,,,men det sitter i hodet mitt og jeg har ikke kvinnet meg opp enda,,,,,

Kanskje hjelper det å skrive her! For nå er det mai og sykkelvær. 

Go Solveig,

Go Solveig,

Nå er det veranda og litt godt i glasset. God kveld alle sammen der ute og ta vare på hverandre da…! 

#bekkenbrudd

#sykle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg