Ut på tur.

Dere som vil følge meg utover, skjønner sikkert at jeg er utrolig glad i naturen og turgåing. Helt gratis og mye hygge og flotte opplevelser. Skal bli flink til å dele bilder etterhvert. 

For meg handler det om å spenne på seg et par joggesko og over den berømte terskelen ut av huset. Hver dag 365 dager i året gjør jeg det samme. Blir på en måte rutine. Akkurat som å pusse tenner. Turene er korte og lange, etter hvor god tid jeg har og hva jeg rekker. 

Det som er viktig er å komme seg ut. For meg så er det glede i hvert skritt. 

Balsam for kropp og sjel. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg